Olej silnikowy Shell Rimula R5 LE 10W/40
430.89 zł Netto
Shell Rimula R5 LE 10W/40 to półsyntetyczny olej z dodatkami niskopopiołowymi „LOW-SAPS” opracowany przez naukowców i inżynierów firmy Shell w techonologii Dynamic Protection Plus. Technologia ta obejmująca oleje grupy Shell Rimula R5 łączy w sobie zalety Technologii Shell Pure Plus i Adaptive Additive, w efekcie czego otrzymujemy produkt, który wydłuża czas eksploatacji silników, wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, charakteryzuje się wydłużoną żywotnością co przekłada się na dłuższe przerwy między jego wymianami.
Shell Rimula R5 LE 10W/40 to półsyntetyczny olej z dodatkami niskopopiołowymi „LOW-SAPS” opracowany przez naukowców i inżynierów firmy Shell w techonologii Dynamic Protection Plus. Technologia ta obejmująca oleje grupy Shell Rimula R5 łączy w sobie zalety Technologii Shell Pure Plus i Adaptive Additive, w efekcie czego otrzymujemy produkt, który wydłuża czas eksploatacji silników, wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, charakteryzuje się wydłużoną żywotnością co przekłada się na dłuższe przerwy między jego wymianami.
Shell Rimula R5 LE 10W/40 zapewnia doskonałą czystość silnika i zapobiega odkładaniu się osadów na tłokach co zwiększa ochronę silnika przed zużyciem. Ponadto dodatki syntetycznych olejów bazowych zwiększają efektywność pracy oleju zapewniając elastyczną ochronę a w efekcie niższymi kosztami utrzymania i wydłużeniem interwału wymiany oleju.
Specyfikacje:
Olej Shell Rimula R5 LM 10W-40 spełnia wymagania norm na wydłużone przebiegi firm Mercedes-Benz i MAN.
ACEA E9, E7
API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CH-4, SN
Caterpillar ECF-2, ECF-3
JASO DH-2
Deutz DQC III-10 LA
Cummins CES 20081
20086
Deutz: DQC III-10 LA
CNH MAT 3521 (spełnia wymagania)
Mack EOS-4.5, EO-O Premium Plus
MTU Category 2.1
MAN M 3775
MB-Approval 228.31
Detroit Fluids Specification (DFS) 93K222, 93K218
Renault Trucks RLD-3
RLD-4
Volvo VDS 4, VDS 4.5
Iveco TLS E9 (spełnia wymagania)
Zobacz także